Samochody > Peugeot > 407 > Forum

Co kierowcy myślą o swoich samochodach Peugeot 407

Łączna ocena

4.63

Peugeot 407 – oceny kierowców

Samochody Peugeot 407 zostały ocenione przez użytkowników mojeauto.pl 170 razy. Łączna ocena to 4.63 na 5. To bardzo dobry wynik. Co oceniają kierowcy użytkujący te samochody na co dzień? Prowadzenie – tu ocena wynosi 4.82, silnik – 4.60, komfort jazdy – 4.81 i jakość i awaryjność – 4.28.

Użytkownicy samochodów Peugeot 407

Brak mocy po rozgrzaniu Peugeot 407 SW 2.0 HDi 2005r.

mimo szczerych chęci pomoc nie jest łatwa w twoim przypadku, bo o aucie nie wiem nic skoro nawet go nie widziałem ;) ale do rzeczy z teorii którą Ty wysnułeś nasuwają mi się na myśl właśnie te 2 czujniki dlatego że one mogą głupieć po rozgrzaniu auta do jakiejś tam temp. w nowych samochodach każdy czujnik jest ważny i każdy pełni istotną funkcje jeżeli taki czujnik przepływomierza powiedzmy bedzie zbierał zle sygnały (czyli odczytywał nie takie wartości masy powietrza) to gwarantuje ci że to bedzie lipa nie jazda, bo on powiedzmy zapuszcza ważne info do innych wtedy inne go nie kminią i jest bałagan! ! kapiszi gdzieś kiedyś na forach natknąłem się na taki podobny problem jak twój, ale w przeszukaniu tego wszystkiego to masakra, tym bardziej że każdy pacjent będzie mówił że mu szarpie bo tych przypadków jest mnóstwo a u jednego będzie zapchany filtr cząstek stałych u drugiego nieszczelność na intercolerze (chłodnicy i przewodach powietrza) a u kolejnego zapchany filtr paliwa przez zaniedbanie i paliwo z TESCO. Nic nie powiedziałeś czy byłeś na jakiejś porządnej diagnostyce, czy były jakieś błędy i ktoś je usunął bo myślał że są nieważne, to że wszystkie kontrolki ci gasną po przekręceniu kluczyka i po odpaleniu auta nic sie nie zapala to dobrze i nie dobrze, auto za każdym twoim przekręceniem stacyjki robi test urządzeń czyli lecą sygnały jeżeli wszystko gra wszystko gaśnie to DOBRZE a dlaczego nie dobrze w twoim przypadku bo będzie trudniej. Kilka rzeczy ja coś ci nasunę... czytaj więcej

automatyczna skrzynia biegów padła

słuchaj powiem ci tak nie ma rzeczy niemożliwych , tylko wszystko w granicach dobrego smaku...poczynając od tego że masz nawet inny licznik na którym widac opje zmiany biegów pod skrzynie automatyczną to w manualnej wygląda to troche inaczej, swoja droga to troche dziwne że dzieja ci sie takie rzeczy ponieważ sa to skrzynie mitshubishi i niby cieszą sie dobrą opinią a dlaczego u ciebie sie tak dzieje mysle że przez nieregularne wymiany oleju w skrzyni jak nie przez ciebie to przez poprzedniego własciciela...sa tam takie hydrozawoy które sa trwałe ale delikatne wrecz musi byc tam hiper czysto zero opiłków które spływają przy wymianie oleju a wymienia sie go z reguły co 50 000- 60 000 tys km zalezy od producenta co proponuje przy tymtez filtr jak wystepuje, od sprawy mechanicznej ja poruszam sie 407 2.0 hdi w manualu i jest ok natomiast nie powiem ci ile moze kosztowac taka przeróbka bo nie robiłem wiec sie nie wypowiem co trzeba podmienić i dokupic czy koło dwumasowe tez bedziesz musiał dokupic bo tam raczej bedzie inaczej to rozwiązane a może go wogóle nie byc koszt koła dwumasowego 1500zł do tego sprzegło czyli tarcza+docisk+łozysko oporowe/wyciskowe pewnikiem kilka ładnych stówbyc może jakieś łapy pod skrzynie bo moga byc inne, od sprawy elektrycznej ty napewno masz sterownik do tej skrzyni automatycznejja w soim go nie mam bo tekowego nie potrzebuje przy manualu wiec jakas ingerencja w elektryke trzeba bedie pomysleć podłubac może masz czujniki parkowanie może coś je... czytaj więcej

Co ile wymiana rozrządu w Peugeot 407 SW 2.0 HDi 2005r

nie pamiętam już ale w AutoDacie kreciło się coś koło 100 000 -120 000 mil czyli około 160 tys km < w góre, na nasze tyle że to jest graniczny przebieg i obejmuje on głównie jazde...jazde i jazde czyli trasa jeżeli jest to jazda mieszana to możesz uciąć te 40 tys km powiedzmy i co 120 000 tys km, ogólnie przebiegi zazwyczaj są wpisywane na max. możliwości, jednak ten motor jest na tyle fajny że na całym zestawie oczywiście nowym można zrobić 2 razy taki przebieg niżeli to w szmelc Vagenach tam nie więcej jak 60-80 000 chodzi tu o gaszenie i odpalanie auta wtedy to pasek poddawany jest największym obciążeniom i zazwyczaj wtedy strzela jak ktoś sie zapomni. Co do zestawu to standard Panie pasek+rolka pośrednia+rolka napinająca (napinacz inaczej)+pompa wody polecam dobry zestaw nie chińczyka bo wtedy to na tym zestawie nie zrobisz nawet 80 000 i rolki zaczną wyć. Ja do siebie kupiłem cały KID z SKF bardzo dobra firma i w bardzo korzystnej cenie na Allegro około 450zl z przesyłką w zwykłym sklepie dojdzie przycinka więc zapłacisz ok.650zl. Polecam zwrócić uwagę na uszczelniacze przy wymianie rozrządu, ja u siebie przy wymianie miałem juz 200 000 kmm więc na wałku już puszczał a na wale sączył i był syf. Jednak wymieniłem tylko górny po złożeniu jak wszystko wyczyściłem i odpaliłem zobaczyłem jaką zrobiłem głupote nie wymieniając dolnego, zaczoł lać -i od nowa ale zrobiłem na 100%, sucho zero ubytków oleju a latam na 5w/30 zalecanym. powodzenia czytaj więcej

Majówka Party Camp - Imprezowe wyjazdy studenckie !

Organizatorzy największych wyjazdów studenckich w całej Europie zapraszają do zapoznania się z tegoroczną ofertą imprezowych majówek studenckich 2014!nnSzczegółowych informacji szukaj na naszej stronie: www.majowkapartycamp.pl !nnTerminy Wyjazdów:nnPARTY & RELAX PROGRAM!nCHORWACJA! - Już od 679 zł TERMIN: 28.04 - 4.05.2014nnHISZPANIA! - Już od 879 zł TERMIN: 26.04 - 4.05.2014nnGRECJA! - Już od 799 zł TERMIN: 26.04 - 4.05.2014nnCOOLTURA & RELAX PROGRAM!nEUROTRIP Z LAZUROWYM WYBRZEŻEM! - Już od 1169 zł TERMIN: 25.04 - 5.05.2014nnEUROTRIP - PARYŻ! - Już od 1209 zł TERMIN: 25.04 - 5.05.2014 nnBAŁKANTRIP! - Już od 979 zł TERMIN: 26.04 - 4.05.2014nnnWięcej informacji: nhttp://www.majowkapartycamp.plnnPARTY CAMP TO RÓWNIEŻ:n> Tysiące studentów tylko z Majówka Party Camp !n> Zniżki studenckie !n> Całodobowa integracja podczas wyjazdów!n> Zapraszamy studentów z całej Polski!n> Najlepsze warunki noclegowe i atrakcje fakultatywne!nnUWAGA!nnNie musisz być studentem aby uczestniczyć w wyjeździen- warunkiem koniecznym jest ukończone 18 lat.nnZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY STUDENTÓW Z CAŁEJ POLSKI:nnJeżeli masz ciekawe pomysły na współpracę lub jeżeli chciałbyś zostać koordynatorem naszego wyjazdu, uczestniczyć w specjalnym programie partnerskim, promować wydarzenie wśród swoich znajomych i na uczelni, to nie zwlekaj i skontaktuj się z koordynatorem promocji:nnE-mail: biuro@partycamp.pl czytaj więcej

Majówka Party Camp - Imprezowe wyjazdy studenckie !

Organizatorzy największych wyjazdów studenckich w całej Europie zapraszają do zapoznania się z tegoroczną ofertą imprezowych majówek studenckich 2014!nnSzczegółowych informacji szukaj na naszej stronie: www.majowkapartycamp.pl !nnTerminy Wyjazdów:nnPARTY & RELAX PROGRAM!nCHORWACJA! - Już od 679 zł TERMIN: 28.04 - 4.05.2014nnHISZPANIA! - Już od 879 zł TERMIN: 26.04 - 4.05.2014nnGRECJA! - Już od 799 zł TERMIN: 26.04 - 4.05.2014nnCOOLTURA & RELAX PROGRAM!nEUROTRIP Z LAZUROWYM WYBRZEŻEM! - Już od 1169 zł TERMIN: 25.04 - 5.05.2014nnEUROTRIP - PARYŻ! - Już od 1209 zł TERMIN: 25.04 - 5.05.2014 nnBAŁKANTRIP! - Już od 979 zł TERMIN: 26.04 - 4.05.2014nnnWięcej informacji: nhttp://www.majowkapartycamp.plnnPARTY CAMP TO RÓWNIEŻ:n> Tysiące studentów tylko z Majówka Party Camp !n> Zniżki studenckie !n> Całodobowa integracja podczas wyjazdów!n> Zapraszamy studentów z całej Polski!n> Najlepsze warunki noclegowe i atrakcje fakultatywne!nnUWAGA!nnNie musisz być studentem aby uczestniczyć w wyjeździen- warunkiem koniecznym jest ukończone 18 lat.nnZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY STUDENTÓW Z CAŁEJ POLSKI:nnJeżeli masz ciekawe pomysły na współpracę lub jeżeli chciałbyś zostać koordynatorem naszego wyjazdu, uczestniczyć w specjalnym programie partnerskim, promować wydarzenie wśród swoich znajomych i na uczelni, to nie zwlekaj i skontaktuj się z koordynatorem promocji:nnE-mail: biuro@partycamp.pl czytaj więcej

PILNE

ciężko powiedzieć i jak widze niektóre rady na necie to ręce opadają bo przeważnie bez wglądu na całą sytuacje czyli podejść do sprawy organoleptycznie- pomacać- pomyśleć i wydać wniosek.... powiem ci tak to nie rada ale podpowiedź od 2004 do bodajże 2006 roku była wada fabryczna łożysk przednich- charakterystyczny luz się na nich robił być może jest tak u ciebie może też to być kwestia gum stabilizujących zawieszenie czyli gum na wachaczu ew. sworznie górny i dolny na zwrotnicy są poddawane ciężkiej pracy tak jak mówie ale ty możesz to też źle przekazywać i na końcu wyjdzie zły stan amortyzatorów i klapa wszystko wcześniej wymienione niepotrzebnie. dlatego radze ci tak zalicz porządny test na stacji diagnostycznej gdzie sa kozackie szarpaki i fajnie potrzęsie autem wejdź na duł trzymaj reke na kołach podczas testu i wysnuj wnioski, jak diagnosta bedzie słaby jedź do nastepnego za to duzo nie zapłacisz a za wymiane czesci u wróżbity mechanika bedziesz bulił jak zły pewno każdy powie coś innego aż sie w końcu trafi do tego dodam że jeżeli na stacji diagnostycznej faktycznie nic nie wyjdzie może to będą krzywe tarcze bo do solidnych to one nie należa, krzywią sie od przegrzewania, a jak ktoś coś ciągnie to już w ogóle ale tak jak napisałem na początku to jest tylko spekulacja i w miare miożliwośćci naprowadzenie cie na awarie a nie na wydanie kasy u czarodzieja powodzenia czytaj więcej

automatyczna skrzynia biegów padła

Witam,nmój tata kupił Peugeota 407SW i od tamtej pory są same problemy, a szczególnie ze skrzynią biegów. Zaczęło się od jakiegoś takiego warczenia przy zmianie biegów, później biegi zmieniały się do 4, po czasie coś wyskakiwało na monitorze i wtedy można było jechać już tylko i wyłączenie na 3 biegu. Wymienialiśmy już chyba wszystko, jakieś czujniki, oleje, itp. Po ostatniej wymianie (chyba czujnika ciepła czy coś takiego) wszystko działało super - PRZEZ DWA DNI z tego co pamiętam. Po tygodniu samochód stanął na środku drogi i nie można było już nic z nim zrobić. Odpala i stoi w miejscu, nie można ruszyć ani do przodu, ani do tyłu. W tej sytuacji podpowiadali nam żeby wymienić skrzynie biegów najlepiej. Więc mam kilka pytań i może czegoś się dowiem:nnnn1. Czy jeżeli mieliśmy automatyczną skrzynię biegów to da radę wymienić ją na manualną? (z tą drugą są jednak chyba mniejsze problemy i jeżeli byłaby taka możliwość to wolelibyśmy wymienić ją na manualną)nn2. Jeżeli się da tak zrobić to jakie są mniej więcej koszta tego?nn3. Czy znacie i polecacie jakieś miejsca, w których można wymienić właśnie takie skrzynie?nn4. Czy jest możliwość zakupienia takiej skrzyni przez internet i czy się to opłaca? Czy lepiej od razu iść do jakiegoś mechanika i niech robi wszystko?nnnnZ góry dzięki za jakiekolwiek opinie i podpowiedzi! czytaj więcej

System KOMFORT

@nord^ bym powiedział, że masz rację no i masz, ale tylko racje żywnościową i z pewnością zabłysnąć na tym forum. Piszesz, że diagnostyka samochodu nie pokaże żadnego błędu a jak wyobrażasz sobie znaleźć jakikolwiek błąd jak nie przez diagnostykę samochodu. Pamiętaj dobra rada lepsza od złota a dobra nauka nie jest ciężarem a nie, że ktoś coś powiedział. Postaram się to tobie w skrócie wyjaśnić, czym jest diagnostyka samochodu właśnie jest to sprawdzenie auta na poziomie między innymi elektroniki. Diagnostykę samochodową możemy przeprowadzić przy użyciu takich sprzętów jak interfejsy diagnostyczne, może polegać na sprawdzeniu następujących elementów samochodu po pierwsze silnik - najważniejszy i najbardziej zelektronizowany, po drugie system, ABS i poduszki powietrzne - bezpieczeństwo, po trzecie, wszystko, co wiąże się z zabezpieczeniem samochodu i jego otwieraniem tzn. immobiliser, centralny zamek, alarm itp. Ponadto interfejsy pozwalają zmieniać oprogramowanie takich elementów jak: liczniki i wskaźniki, radio, szyberdach, klimatyzacja, regulacja świateł i lusterek, system pomocy przy parkowaniu itd., Jak widzisz diagnostyka samochodowa sprawdza wszystko, co elektryczne i pilnuje, aby dobrze działało, było w pełni sprawne i dokładne. "piszcie nawet z wyzwiskiem, byle z nazwiskiem". czytaj więcej

slabe cisnienie oleju w silniku

zawór ten jest w bloku silnika w jego dolnej części, bliżej strony koła pasażera, musisz zdjąć miskę olejową przed tym oczywiście spuścić olej w zależności od modelu auta może odkręcić tłumnik i kilka innych drobiazgów, gdy będziesz już na etapie nie ma miski to zobaczysz smok olejowy, i tam obok powinieneś zauważyć okrągły otwór grubości palca a w nim zawór, który albo jeszcze tam jest i będzie latał luzem, abo poszukaj go w misce raczej może siedzieć jeszcze w gnieździe razem z zabezpieczeniem segera za to sprężyna i wyrobiona podkładka przez którą cały cyrk bo wypadła sprężyna, powinieneś znaleźć w misce olejowej, no i tak załatwiasz nowy zawór kompletny lub same rzeczy które wypadły i uległy bądź nie sam to musisz ocenić zniszczeniu, zazwyczaj wystarczy nowa podkładka i sprężyna jeżeli stara uległa zmieleniu analogicznie robisz wszystko na odwrót i powinno wszystko działać jak wcześniej, przed założeniem miski odkręć smok-a i dokładnie go wymyj i wypłucz użyj silikonu jeżeli jest stosowany do skręcanie nie za dużo i jakiegoś nie za mocnego może być niebieski klej do śr€b, który chroni je przed odkręceniem, jeżeli nie będziesz wiedział jak ma być zawór złożony w całości to wygląda to tak zawór-sprężyna-podkładka-zabezpieczenie czytaj więcej

slabe cisnienie oleju w silniku

kolego tak na początek powiem Ci że nie głupi powymyślał znaki interpunkcyjne w wyrazach i robienie przerywników między nimi, a co do twojego przypadku to masz poważny problem i lepiej nie uruchamiaj silnika w celu nasłuchiwania co to klekocze bo klekocze góra która nie dostaje oleju bo masz uwalony zawór ciśnienia który naj...prawdopodobniej ci się rozleciał i teraz sobie lata gdzieś koło wału, więc tym bardziej uruchamianie nie wskazane. Rozwiązanie jest jedno do roboty jak już nie do remontu jak nim jeździłeś, zawór ten utrzymuje ciśnienie które doprowadza olej do górnej magistrali silnika kiedy jest z nim coś nie tak to od tego jest kontrolka i informuje cie ona żebyś zobaczył co się nawyrabiało charakterystyczny klekot to jak wspomniałem wyże to po prostu brak oleju w górnej części silnika, bo na ziemi panuje grawitacja co pewno nie trudno zauważyć i olej jest cały czas na dnie miski olejowej. Zwory te czasem się rozpadają poprzez wytarcie zabezpieczenia takiej blaszki/podkładki która właśnie jest winowajcą całej sytuacji i albo zawór już ci wpadł do oleju albo tylko zabezpieczenie, a zwór jeszcze siedzi w gnieździe. Nie muszę ci chyba tłumaczyć co grozi jazdą bez oleju/smarowania....?? zatracie? ;) czytaj więcej