Samochody > Volkswagen > Sharan

Volkswagen Sharan

Volkswagen

Volkswagen Sharan to siedmioosobowy van, który w sprzedaży pojawił się w 1995 roku. W 2003 poddany został modernizacji stylistycznej. Volkswagen Sharan zbudowany został razem z dwoma innymi modelami - Fordem Galaxy oraz Seatem Alhambra. Pierwsza generacja Sharana dość długo przetrwała na rynku, bo aż do 2010 roku. Wówczas to na wystawie w Genewie Volkswagen zaprezentował drugą generację swojego minivana. Cały czas jednak główną zaletą Sharana ma być duża funkcjonalność połączona z wysokim komfortem jazdy.

Ocena użytkowników

Kup Volkswagen Sharan


 


 

Volkswagen Sharan - opinie kierowców


Volkswagen Sharan został oceniony 133 razy. Uzyskał średnią ocenę 4.55 na 5 możliwych punktów. 92% użytkowników określiło że warto kupić ten model

Ocena łaczna: 4.55

Liczba ocen: 133

Czy warto kupić ten model: tak92%nie8%

 

Volkswagen Sharan - bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera: 96%

 

Volkswagen Sharan - spalanie


Użytkownicy modelu Volkswagen Sharan testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
 
 
 
Liczba raportów:
133
14
19
100
śr. spalanie w mieście (l/100km)
11.4
12.3
13.9
7.9
śr. spalanie w trasie (l/100km)
9.1
9.9
11.2
6.2

 

Volkswagen Sharan - awaryjność




64% Brak usterek


21% Nieznaczne usterki


15% Poważne usterki


Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika,oświetlenie (49.20%), układ hamulcowy (26.40%), silnik, układ wydechowy (17.70%)

 

Informacje o samochodach Volkswagen Sharan

Odświeżony Volkswagen Sharan

Premiery 18-02-2015

Na zbliżającej się wystawie samochodowej w Genewie Volkswagen zaprezentuje odświeżoną wersję Sharana. Zmian stylistycznych jest jak na lekarstwo. Zmodernizowane zostały za to wszystkie jednostki napędowe, pojawią się też najnowocześniejsze technologie.

Volkswagen Sharan 2.0 TDI DSG: Sharak

Testy samochodów 14-01-2013

Przez bardzo długi czas Volkswagen po macoszemu traktował swojego flagowego vana. Dwa lata temu przypomniał jednak sobie o nim i wprowadził do sprzedaży trzecią generację popularnego wśród wielodzietnych rodzin Sharana. Auto bliskie perfekcji. Niestety też z jedną poważną wadą.

Czy warto kupić: Volkswagen Sharan I (1995-2010)

Testy samochodów 18-06-2012

Samochody rodzinne przeznaczone w dalekie podróże były domeną producentów amerykańskich, a potem francuskich. W połowie lat dziewięćdziesiątych pojawiła się propozycja od koncernu VAG, która już bardzo długo gości na rynku.

Euro NCAP: pierwszy crash-test chińczyka

Aktualności 24-11-2010

Niezależna instytucja, Euro NCAP, sprawdzająca poziom bezpieczeństwa nowych modeli na europejskim rynku właśnie poddała testom zderzeniowym pierwsze auto pochodzące z Chin. Sprawdź, jak próby zderzeniowe przeszedł Landwind CV9, a także dwanaście innych modeli, jakie wpadły w ręce specjalistów od rozbijania samochodów.

Złote Kierownice 2010 rozdane

Aktualności 10-11-2010

Tygodnik "Auto Bild" razem z "Bild am Sonntag" rozdał niedawno Złote Kierownice na rok 2010. To jedna z bardziej prestiżowych nagród w branży motoryzacyjnej przyznawanej w Niemczech, największym rynku europejskim.

Volkswagen Sharan bez tajemnic

Premiery 03-03-2010

Wśród sporej liczby premier na stoisku Volkswagena w Genewie jedną udało się Niemcom utrzymać niemal w całkowitej tajemnicy do samego końca. To nowy Volkswagen Sharan.

Nowa generacja Sharana

Aktualności 05-01-2007

Niemiecki Volkswagen już niebawem zamierza agresywnie uderzyć w segment rodzinnych vanów. Pomoże mu w tym kolejna odsłona modelu Sharan, tworzonego niegdyś na wspólnej platformie z Fordem Galaxy i Seatem Alhambrą.

Touareg i Sharan popularne w Niemczech

Aktualności 26-05-2004

Luksusowe auto terenowe Volkswagen Touareg oraz van VW Sharan cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem ze strony nabywców, głównie w Niemczech.

Touareg i Sharan popularne w Niemczech

Aktualności 26-05-2004

Luksusowe auto terenowe Volkswagen Touareg oraz van VW Sharan cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem ze strony nabywców, głównie w Niemczech.

Opinie i dyskusje o samochodach marki Volkswagen Sharan

radio beta

Witam, mam problem ze swoim radiem Beta w vw sharan. Często bywa tak, że jak włączam radio (bez znaczenia czy włączony silnik czy nie) na wyświetlaczu wszystko działa, ale nie ma głosu. Przełączanie na inne kanały i wciskanie innych przycisków nic nie daje. Zaobserwowałam jedną rzecz, że jak nad nr stacji np. Fm1 widnieje skrót TP wtedy głośniki działają. A gdy ten znaczek się nie świeci, głośniki nie działają. Wiem do czego służy funkcja TP, ale w instrukcji nic konkretnego się nie dowiedziałam. Jeżeli ktoś wie o co "kaman" to proszę o pomoc. Pozdrawiam czytaj więcej

thomas o Volkswagen Sharan 2000-2003

o aucie nie bede sie rozpisywal bo we wszystkich wersjach silnikowych jest tak samo z 2 wyjatkami diesle sa znacznie glosniejsze w srodku i wolniej nagrzewa sie wnetrze w zimie a silniki 2.0 czy 1.8T sa nieproporcjonajnie paliwozerne do osiagow ktore zapewniaja - pala raptem 10-20% mniej niz 2.8 a o dynamicznej jezdzie w przypadku 2.0 mozna zapomniec 1.9 diesel niedobor koni nadrabia momentem obrotowym ale mneij jak 120 koni w serii to malo moj sharan na juz przejechane ponad cwierc miliona km... z czego 150 000 na gazie i nic silnik ten nie na darmo jest nazywany flagowym ten silnik to poezja nie tylko dla uszu nigdy go nie oszczedzalem i do dnia dzisiejszego - a ma go juz 7 lat i wystapila mi jedna usterka - no moze to nie usterka - padla jedna cewka zaplonowa ale w tym silniku jest osobna na kazdy cylinder wies spokojnie dojechalem do domu na 5 wiadrach pracujacych... wg mnie to jedyny sluszny silnik do auta o tej masie - spalanie kilkunastu litrow gazu przy dynamicznej jezdzie jest rownowarte spalaniu diesla ale pod jednym warunkiem - ze dieslem bedziemy jezdzic wolno i malo dynamicznie bo jak bedziemy chcieli troszke poszalec to spali ponad 11 l ON srednio... ludzie nie wierzcie w te bajki ze diesel w sharanie pali 6 litrow!!! i za zadne skarby go nie sprzedam - bede jezdzil nim do konca jego lub moich dni... czytaj więcej

Sharan 1.9tdi 110 sport 1998

Witam, mam sharana od ponad roku, auto pod wzglemdem miejsca nie ma co mówić bije wszystko, 7 miejsc dla licznej rodziny, bieda jeśli chodzi o schowki itp, jakość wykonania raczej mizerna, hałas rozwala uszy, wystarczy zdjąć tapicerke i dosłownie nic nie ma na wygluszenie hałasu, mam tez a6 z 2000r bez porównania. W trasie sharanik na baku przejedzie 1000km, 130-140km/h, dodam ze jeżdżę zawodowo i wiem jak oszczędnie jechać, na a6 tem sam silnik przejade 1250km. Ogólnie auto udane, najważniejsze ze tanie w utrzymaniu. Tylko ta korozja, wszędzie pod spodem, co do awarii narazie zero problemów, co nie można powiedzieć o sharanie z silnikiem 115koni czytaj więcej

DARO o Volkswagen Sharan 2000-2003

Witam ponownie, opiszę teraz drugiego SHARANA którego posiadam.Autko kupiłem rok temu w NIEMCZECH bezwypadkowe , z orginalnym przebiegiem 163tys.Zapłaciłem oczywiście więcej niż u nas na giełdzie ale wiem co mam.Posiadam najbogatszą wersją jaka wychodziła w tym roku na wyposażeniu ma wszystko co powinno być nawet WEBASTO AUTOMATYCZNE,ESP i EBD działają super.Skrzynia 6 biegowa działa b.dobrze ale trzeba się przyzwyczaić do jej innego przyłożenia niż w starszym modelu.Auto pali więcej niż stary 110KM, o około 1,5 litr więcej ale moc 131KM robi swoje.Oba SHARANY są super !! Moja żonka /jeździ oboma / powiedziała że nie chce innego auta gdyż wszystko sie do nie zmieści / wózek , wszystkie bambetle, a czasami może posłużyć jako mała ciężarówka / i czuje się w nim bezpiecznie.POLECAM OBA TE SHARANY , NOWY CZY STARY Są SUPER !!!! czytaj więcej

ROZRZAD

Witam. Posiadam sharana 2.0 benzyna z gazem z przebiegiem 225 tys km.Zastanawiam sie jak sprawdzic czy mial on kiedykolwiek robiony rozrzad a jesli nie to kiedy to powinno nastapic?Dodam ze zakupilem ten samochod z przebiegiem 168tys i nie sprawia mi klopotow,ale mysl ze mogloby mi sie cos przydazyc podczas trasy ,[raz w roku pokonuje nim trase 2200km bez zadnej przerwy] zwiewa mi sen z oczu. Z gory dziekuje CAVAIOLO czytaj więcej

Olek o Volkswagen Sharan 2000-2003

dlugo nagrzewajacy sie diesel zapewnia bardzo slabe nagrzewanie sie wnetrza w zimie na krotkich odcinkach - dojezdzam do pracy 10km i zawsze w aucie zimno - nie jest to wada ukladu ogrzewania bo byl caly sprawdzony - poprostu diesel dlugo sie nagrzewa przez co ciezko nagrzac takie duze wnetrze spalanie - za duze w porownaniu do osiagow - ten silnik jest za slaby do tego auta - sprawnie mozna jezdzic po miescie do 60km/h pozniej trzeba go pilowac na 3000RPM a spalanie wtedy ostro rosnie wewnatrz glosno -slabe wyciszenie wnetrza to tylko mity ze 1.9 pali malo - moze spalanie ma male ale w VW polo a nie w aucie co wazy prawie 2 tony!! nie dajcie sie nabrac na takie bajki ZALUJE ZE NIE KUPILEM 2.8 v6 204KM - JEZDZILEM TAKIM OSTATNIO - SPALANIE SREDNIE TO 13/15L LPG A W TRASIE OKOLO 11L/100km DAJE to NAM TANSZA JAZDE NIZ DIESLEM A JEST CZYM PRZYCISNAC A CHARAKTERYSTYKA SILNIKA I 6 BIEGOWY MANUAL POZWALA CALE MIASTO PRZEJECHAC NA 3 BIEGU czytaj więcej